Порядок державної реєстрації смерті: порядок дій та перелік необхідних документів
Добавив:
Коментарів: 0
Добавлено: 28-09-2017, 10:02
Переглядів: 166

Порядок державної реєстрації смерті: порядок дій та перелік необхідних документів

 Державна реєстрація смерті проводиться в органах державної реєстрації актів цивільного стану за останнім місцем проживання  померлого, за місцем настання смерті чи виявлення трупа або за місцем поховання. У разі надходження  заяви  після  закінчення  одного року з дня настання  смерті  та,  якщо  факт  смерті  встановлено  у судовому порядку або особа оголошена судом  померлою, державна реєстрація смерті проводиться за місцем проживання заявника. У разі настання смерті в дорозі (у поїзді, на судні, в літаку тощо) державна реєстрація смерті може бути проведена в найближчому органі державної реєстрації актів цивільного стану.

З заявою про реєстрацію смерті можуть звернутись родичі померлого, представники органу опіки та піклування, працівники житлово-експлуатаційних організацій, адміністрації закладу охорони здоров'я, де настала смерть, та інші особи.

Особа, яка звернулась щодо реєстрації смерті, повинна пред’явити паспорт або паспортний документ. Відсутність зазначеного документа не є підставою для відмови в реєстрації смерті.

Підставою для державної реєстрації смерті є:

а) лікарське свідоцтво про смерть;

б) фельдшерська довідка про смерть;

в) лікарське свідоцтво про перинатальну смерть;

г) рішення суду про оголошення особи померлою;

ґ) рішення суду про встановлення факту смерті особи в певний час;

д) повідомлення державного архіву або органів Служби безпеки України, у разі реєстрації смерті осіб, репресованих за рішенням несудових та судових органів;

е) повідомлення установи виконання покарань або слідчого ізолятору, надіслане разом з лікарським свідоцтвом про смерть.

Якщо померлий мав паспорт або паспортний документ, а також військово-облікові та пільгові документи, то орган державної реєстрації актів цивільного стану, який реєструє смерть, вилучає їх і в цих документах проставляє відповідний штамп про смерть власника. Не передача зазначених документів померлих не є перешкодою для державної реєстрації смерті.

Після державної реєстрації смерті відділ державної реєстрації актів цивільного стану видає свідоцтво про смерть та витяг з Державного реєстру актів цивільного стану громадян про смерть для отримання допомоги на поховання.

У разі державної реєстрації смерті виконавчим органом сільської, селищної, міської (крім міст обласного значення) ради видається свідоцтво про смерть та довідка для отримання допомоги на поховання, у якій зазначаються: прізвище, власне ім'я, по батькові померлої особи; дата смерті; місце смерті; номер та дата складання актового запису про смерть; найменування органу, що здійснив державну реєстрацію акту цивільного стану.

Олеся Григірчик,

головний спеціаліст Кіцманського районного відділу

державної реєстрації актів цивільного стану.



Джерело http://kitsman.rayon.cv.ua/
Інформація
Відвідувачі, Ви так само можете залишити коментарі до даної публікації
Схожі новини:




Особистий кабінет