ЛИСТОНОША ЗАМІСТЬ ІНТЕРНЕТ-ПРОВАЙДЕРА
Добавив:
Коментарів: 0
Добавлено: 8-12-2017, 11:29
Переглядів: 54
Доки у поштовій залі наші читачі передплачували місцеву пресу і вигравали призи, ми з головним поштовиком району Маргаритою Білик розмовляємо.
Звичайно ж, на тему передплати. Друковане слово – очима поштовика. Чи популярне воно, чи має перспективи? Пані Білик переконана, що так.
– Незважаючи на технічний прогрес, тотальну комп’ютеризацію та інтернетизацію,  але, взявши газету в руки, можна одразу почерпнути необхідну тобі інформацію. Особливо місцевого  характеру. В нашій місцевій пресі є інформація про все, що відбувається на теренах нашого району. Не мені вам говорити, що людям цікаво все, можливо, менше, що відбувається у владних кабінетах, а от інформація про те, хто народився, хрестився, одружився цікавить усіх. Знову ж таки, хто йде в депутати і навіщо – все це потрібна інформація, адже ми цим живемо. До того ж зміни в медицині, пенсійному обслуговуванні  та ін.., адже вони суттєво впливають на кожного з нас. Так, це можна знайти в Інтернеті, соцмережах, але для цього треба добряче «поритись» в його нетрях.
Друковане  слово, я як поштовик і читач, вважаю, буде потрібне завжди. І не тому, що це дотримання  традиції,  це атрибут життя – бути інформованим,  бути в центрі подій.
– Якщо говорити мовою цифр, рівень передплати падає?
– Так, але не тому, що періодика стає менш цікавою. Навпаки. Тут навпаголовну роль відіграє рівень життя людей, їх платоспроможність.
– Все-таки спочатку хліб, а потім видовища?
– Так. По-друге, підвищення цін на поштові послуги. З нового року доставка дорожчатиме і, звичайно, це спричинить подорожчання передплати.
– Тобто Інтернет не винен, що рівень передплати падає?
– Ні. Я теж користувачка Facebook, але іноді шукаю ту чи іншу подію і не знаходжу. Гортаю «Слово правди» або «Район-Інфо» і все знаходжу. В одній газеті інформація більш гостра, в   іншій – більш делікатно подана, але вона є скрізь.
– Що більше люди передплачують – місцеву пресу чи республіканську?
– Ми пам’ятаємо з вами часи, коли «районка» з 3,5 тисячі примірників зросла до семи. Нині її передплачують біля 5 тисяч жителів району, а найпопулярнішу обласну – 2900. Інші обласні відстають набагато, республіканські ще менше. В будь-якому випадку місцева преса залишається в попиті.
– Ріто Федорівно, ще однією великою проблемою, що, безперечно, впливає на передплату, є відсутність листонош, зокрема в райцентрі і Строїнцях. Один наш відданий передплатник щотижня приїздить ці Строїнців в редакцію по газету, але це ж не вихід.
– Так,  страждають передплатники, вони страшенно обурюються і це їхнє право: те, що вони передплатили, їм має бути доставлене. Але питання – як це зробити? У нас відбулися скорочення, крім того, хтось сам звільнився, хтось поміняв роботу. Ми шукаємо нових працівників, але це не так просто.
– Чому люди не йдуть в листоноші?
– Це дуже відповідальна робота, по-перше, вона пов’язана з грошима, великими грошима – бо то виплата пенсій, суми великі і не менша відповідальність. А зарплата невелика. На сьогодні оклад листоноші першого класу – 3700 гривень.  Для того, щоб його присвоїли, людина має відпрацювати не менше двох років, певна річ, – знання і дотримання інструкції, відсутність скарг. Наша робота потребує постійного вдосконалення і неймовірного терпіння. А дяка мала.
– Якщо після нашого інтерв’ю до вас звернуться з проханням про роботу?
– Будемо лише раді.
– Окрім доставки періодики, ви надаєте ще й цілу низку послуг, не завжди притаманних класичній пошті.
– Так, нам треба виживати. Обсяг доставки періодики зменшується. Кореспонденції також – тут повна перемога електронної пошти. Тим не менше ми практикуємо експрес-доставку кореспонденції та бандеролей, пріоритетні листи, Smart Boks. Здійснюємо переказ коштів, приймаємо комунальні та інші платежі. Віднедавна на наших поштових відділеннях можна оформити автоцивілку.  Причому, зробити це у найвіддаленішому населеному пункті району, де є відділення зв’язку. Оцінити цю нашу послугу уже змогли в Жилівці, Подвірному, Стальнівцях. Про подробиці можна дізнатись у свого листоноші, а оформити договір страхування – безпосередньо у відділенні зв’язку. А ще – страхування житла, тварин. Страхування пасажирів або документів.
– Ну і про роздрібну торгівлю товарами першої необхідності і навіть продуктами харчування, чим «Укрпошта» «прославилась» не в одному телесюжеті.
– Дуже легко готувати критичний сюжет на цю тему, якщо ви мешкаєте хай навіть не у великому місті, а всього лише райцентрі, де  ціла мережа магазинів.  А якщо десь на околиці Форосної, то, звичайно, вам буде зручно, якщо листоноша принесе до воріт пральний порошок чи олію...
– А як щодо терміну придатності тієї ж самої ковбаси?
– Вона у нас свіжіша, ніж у деяких крамницях. Ковбасу ми замовляємо, якщо її замовляють нам. Маємо договір з рівненською фірмою «Забіяка».
– Замовляють?
– Так. І не лише люди старшого віку. Молодь теж оцінила переваги доставки товару додому. Ви ж замовляєте сукні в Інтернеті? Так ось. Це щось подібне, тільки у нас – листоноша замість Інтернет-провайдера. Треба просто переламати менталітет людей, налаштованих на те, що всі нововведення погані.  У нас такі послуги дешевші і вигідніші.  «Укрпошта» робить все, щоб повернути собі репутацію головної пошти країни. Щоправда, для цього мусимо переламувати і менталітет окремих працівників. «Ми таке не практикуємо» – подібні фрази неприпустимі. Нові часи, нові виклики,  якщо хочемо вижити і бути конкурентоспроможними, повинні все для цього робити.

Анна ЛЕОНТІЄВА,
фото Алли МАЗУР







 
Джерело http://novoselytsia.rayon.cv.ua/
Інформація
Відвідувачі, Ви так само можете залишити коментарі до даної публікації
Схожі новини:




Особистий кабінет